PROservice - cтратегия профессионалов

Вечірня робоча зустріч Клубу HOTELIERO, присвячена темі: «Теорія поколінь: як зрозуміти один одного?»

25 червня 2014 року у Львові пройшла чергова зустріч представників Клубу HOTELIERO. Спікером засідання стала експерт та коуч з сервісу, бізнес-тренер, Оксана Марусич. В її доповіді була розглянута така важка та серйозна тематика, як непорозуміння між представниками різних поколінь.
Базою доповіді сталі кейси з ресторанного та готельного бізнесу. Просто, цікаво і зрозуміло спікер пояснювала, як важливо пам’ятати та враховувати різницю у поглядах у людей, які належать до різних вікових груп, посилаючись на те, що саме ці погляди впливають і на ставлення людини до роботи, і на загальне світосприйняття, і на ставлення до інших людей.
Теорію, яку розглядала Оксана Марусич, засновали американці Штраус і Хоув. Саме вони вперше вказали на те, що не вік є причиною непорозумінь, а саме різні погляди на різні речі. Саме ця різниця впливає на все соціальне життя, і в першу чергу – на роботу.
Тематика ця для готельно-ресторанного бізнесу дуже важлива, тому що частіше за все інвестори та партнері є представниками різних вікових категорій. І щоб знайти спільну мову між ними, треба розуміти їх поведінку та навчитися досягати консенсусу.
Згідно теорії все суспільство на даний час можна поділити на чотири типи поколінь:
• 1943-1963 роки народження (Бебі-бумері);
• 1964-1983 роки народження (Покоління Х);
• 1984-2003 роки народження (Покоління Y);
• 2004-2023 роки народженні (Покоління Z).
Кожне покоління виховувалось за різних умов, цим людям притаманні різні специфічні риси, їх цікавлять різні теми, вони мають різні цінності. Це пояснює, чому конфлікти між представниками різних поколінь можуть виникати на будь-якому грунті, а особливо в бізнесі.
Спікер зазначила, що цю різницю треба використовувати з максимальною користю для діла, бо кожне покоління може навчити чомусь важливому, привнести щось таке, чого не має у представників інших поколінь.
Оксана Марусич наполягла, що використання теорії на практиці допоможе перевести спілкування між представниками різних поколінь на якісно новий рівень. А це стане запоруко більш вдалого керування та надасть можливість більш точно прогнозувати поведінкові реакції людей.