PROservice - cтратегия профессионалов

Вечірня робоча зустріч Клубу HOTELIERO, присвячена темі: «Чи можливий бізнес в період кризи? Як спрямувати недоліки на користь підприємницької діяльності»

П’ятизірковий готель «Citadel Inn» (м. Львів), який є стратегічним партнером Клубу HOTELIERO, став місцем проведення чергового розширеного вечірнього засідання. Тема зустрічі: «Чи можливий бізнес в період кризи? Як спрямувати недоліки на користь підприємницької діяльності». Подія відбулася 24.04.2014 року. На зустріч з’їхались Представники готельного та ресторанного бізнесу зі всього Західного регіону.
Пролунали чотири доклади від чотирьох різних спікеров:
• Керуючим партнером Marketing&PR Studio FreshLook Ревуцькою Тетяною були розкриті теми, які стосувались головних мегатрендів поведінки споживачів, можливостей керування бізнесом під час несталої економічної ситуації, факторів, які визначають сучасні бізнес-системи. Також були розглянуті плюси застосування медіа-арту з мето залучення покоління Y.
• Представником Міжнародних Авіаліній Украіни Галиною Борецькою була прочитана доповідь на тему: «Нові можливості з МАУ». Вона розповіла про нові напрямки в авіаперевезеннях, зміни в розкладі, розкрила сутність програм лояльності, які будуть проваджуватися спільно з готелями, розглянула перспективи співпраці з рекреаційними комплексами.
• Власницею та керуючим партнером Аудиторської фірми «Аксьонова та партнери» Geneva Group International Макеєвою Оленою було розглянуто можливості бюджетування і внутрішнього контролю в період кризи, порівняно світові приклади скорочення витрат та філософію бюджетування "Beyond Budgeting”.
• Начальником відділу продажів готельного оператора «Прем’єр Інтернешнл» Сєкісова Валерія була прочитана доповідь про нагальні та основні проблеми галузі, шляхи їх подолання шляхом введення знижок, скорочення витрат та маркетингових технік. Було анонсовано можливості переходу львівських готелів на євро-матрицю, таку саму, на яку вже перейшли київські готелі, оцінені переваги такого кроку.
Марина Грабовська, менеджер з розвитку бізнесу Клубу Hoteliero, доповіла про вже зроблені кроки та про майбутні проекти Клубу з організацією прес-туру у Києві для іноземних ЗМІ. (Подія запланована на 18-21 травня). Був також стисло презентован новий Туристичний бренд України. Були розкриті плани про створенні промовідео про туристичні міста.